119:1 Autuaat ne, joiden tie on nuhteeton, jotka Herran laissa vaeltavat!
119:2 Autuaat ne, jotka ottavat vaarin hänen todistuksistaan, jotka etsivät häntä kaikesta sydämestänsä,
119:3 jotka eivät vääryyttä tee, vaan vaeltavat hänen teillään!
119:4 Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin.
119:5 Oi, jospa minun vaellukseni olisi vakaa, niin että noudattaisin sinun käskyjäsi!
119:6 Silloin minä en joudu häpeään, kun katselen kaikkia sinun käskyjäsi.
119:7 Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet.
119:8 Minä noudatan sinun käskyjäsi, älä minua peräti hylkää.
119:9 Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että hän noudattaa sinun sanaasi.
119:10 Minä etsin sinua kaikesta sydämestäni, älä salli minun eksyä pois sinun käskyistäsi.